طی چندسال گذشته با افزایش تحریم ها و عدم واردات بسیاری از اقلام و کالاها ،صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی را برآن داشته تا جهت تامین نیاز داخلی اقدام به افزایش ظرفیت تولید یا اساسا تولید کالاهای مورد نیاز اعم از برخی مواد اولیه و ماشین آلات و خطوط تولید کارخانجات یا صنایع تبدیلی و تکمیلی مورد مصرف عموم را در داخل کشور تولید نمایند.

علیرغم کاهش یا توقف تولید برخی صنایع بدلیل وابستگی به تجهیزات و مواد اولیه وارداتی که عمدتا واحدهای بزرگ صنعتی را شامل میگردد، بسیاری از واحدهای صنایع کوچک فعالیت روزافزونی داشته خصوصا در زمینه تولید کالاهای مصرفی مانند انواع مواد غذایی، موادبهداشتی، صنایع دارویی، تولیدتجهیزات پزشکی، صنایع خودرو سازی و لوازم خانگی و... افزایش تولید چشمگیری داشته.

بدیهی است این امر موجب افزایش تولید و توسعه واحدها صنعتی شده و بسیاری از صنعتگران در پی تهیه املاک صنعتی و مکانهای مناسب تولیدی بصورت خرید یا رهن واجاره میباشند.املاک شهرصنعت افتخار دارد درراستای روند جهش تولید و افزایش تولیدات ملی در زمینه تهیه انواع املاک صنعتی سوله، سالن،انبار، کارخانجات و کارگاههای صنعتی، سهمی در زنجیره تولید داشته باشد و همواره در کنار صنعتگران و تولید کنندگان بوده و جهت خرید و فروش - رهن و اجاره آمادگی خود را جهت انجام کلیه امور معاملات املاک صنعتی بصورت کاملا تخصصی اعلام می نماید.