در سالهای اخیر با گسترش و ازدیاد آژانسهای معاملات املاک بسیاری از افراد جذب این حرفه شده و علیرغم توانایی های فردی در زمینه مشاور املاک ناموفق بوده و پس از اتلاف وقت بدون هیچ دست آوردی این شغل را رها کرده اند. در حالیکه برخی از آژانسهای املاک با آموزش صحیح و کاربردی مشاوران خود موجب موفقیت پرسنل و رونق کار خود شده اند.

املاک صنعتی شهر صنعت از معدود آزانسهایی است که از بدو ورود مشاوران اعم از مبتدی یا با تجربه به تناسب نیاز هر فرد با ایجاد دوره های فشرده آموزش فنون و تکنیکهای تخصصی در واحد آموزش،مهارتهای لازم از جمله فنون مذاکره-روابط واطلاعات عمومی-شناخت منطقه-فایل یابی-اصول و مقررات صنفی-ارزیابی و کارشناسی املاک و غیره را به مشاوران آموزش داده و ظرف مدت کوتاهی افراد از ورزیدگی لازم جهت انجام امور مشاوره برخوردار میگردند.این روند آموزش همواره ادامه داشته و بنابرنیاز مشاوران در مسیر انجام معاملات ، هرگونه راهنمایی لازم تا رفع مشکل و ابهام توسط واحد آموزش صورت پذیرفته و در کنار مشاوران خود میباشد.

در املاک شهر صنعت مشاوران پرتلاش متناسب با توانایی و استعداد و همچنین علاقه مندی در سطوح مختلف از جمله رهن و اجاره سوله کارگاهی-فروش سوله و سالن-کارخانجات و نیز اجاره و فروش انواع انبارهای مختلف، تسلط کامل داشته و در بخشهای مختلف موفق هستند.